Portal

Blogg Topplista

tisdag 22 februari 2011

Älskar dom men ibland ställer dom till det.

Har 1000 saker att göra idag men hinner inte med allt
märker jag så jag får ta lite imorgon. Jag har varit
och hämtat pappas bil idag som jag skulle få låna för
att hinna med mina ärenden och hundarna fick jag på
köpet. Älskar vovvarna men den lille bajsade på våran
fina gröna matta så fort hon fick syn på den.
Den likande väl gräs så kändes väl bra att göra sina
behov där... :/ Aja nu är det borttaget och dagen fortsätter
mot Ersboda.

                                          Donna och Molly
                                         Bajset tog jag bort fortare än kvickt.

1 kommentar:

  1. gumman, lägg in ett kort på tv-bänken. vill så gärna se. vet inte om jag vågar komma hem till er på saft och bullar ;) haha. älskar dig. puss

    SvaraRadera