Portal

Blogg Topplista

måndag 28 februari 2011

Förberedelse inför vad som komma skall

Det är verkligen kanon väder idag! Ut och njuuut av solen nu!
Jag har nyss kommit hem från min käreste Nina.
Har hjälpt henne att packa sin väska för nu åker hon
tillbaka till skåne igen...tråååkigt, kommer sakna!!
Jag måste också packa min väska idag för imorgon bär det av
mot huvudstaden. Jag har skrivit en lista på alla saker som ska 
med så jag inte ska glömma något. Fast jag är den som glömmer
saker ändå så jag får väl be någon kolla igenom min lista. Litar
inte på mej själv i det läget ;P Jag kikade förbi solariumet idag
också och  efter det tog jag en lång promenad hem. Hur skönt som helst :)
Jag håller tummarna för mamsii och sis som söker till körslaget idag!!

                                                    Nina


                             Trängseln var total för dessa fåglar
                             som jag stötte på, på vägen hem..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar