Portal

Blogg Topplista

fredag 25 februari 2011

Okey lets do this

Har inte sett fram emot den här dagen.
Jag och syrran ska hjälpa moster Rosita och mamma att städa ur en lägenhet. Men det kanske går bra när man är många, positiv attityd right?
Innan jag börjar feja så ska jag hinna med en tur på stan hade jag tänkt.
Jag måste se om jag hittar nånting att ha på mej till klassåterträffen som är nu på lördag. Längtar längtar :)
Jag får bara inte låta mitt shoppingberoende ta över nu.
Lite pengar vill jag ju ändå ha kvar till våran Stockholmsresa.
Time to run, skriver mer ikväll.

Weeell det gick bara fin fint att städa lägenheten!
Vi hade roligt under tiden och nu har vi bara golven kvar imorgon så har förberett mej på en hemmakväll i soffan med ostkrokar, cola och en älskling :)
Mysigt va? 
Lägger upp nån video på städningen med moster, mamma och syrran.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar