Portal

Blogg Topplista

tisdag 26 april 2011

Bättrat på brännan

Jag har kört lite grejer till pappas jobb idag som han ska spraymåla
svart så det ska passa in här hemma. Efter det ägnade jag min dag
åt mormor. Hjälpte henne med nå hushållssysslor, kastade nå sopor
och sådär. Har också fuskat lite med att ligga på kärringgrillen som
jag sedan spedde på med lite äkta sol. Rumpa och ben tränades
flitigt på bästa gymet i stan. Tenton City. Väntar tålmodigt på kycklingen
i ugnen...Jag är en liten fjant som alltid överlagar min kyckling bara
för att jag är så rädd att den inte ska vara helt klar. Men den som väntar
på något gott... Vad tråkigt att min blogg vägrar ta emot bilder. Kan
inte lägga in en enda bild! Har varit så i nån dag nu. Hoppas att det
fixar sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar