Portal

Blogg Topplista

lördag 23 april 2011

Bilder från gårkvällen och idag

Det blev mycket riktigt en köttbit på Invito igår med syrran, Fanny
och Jennifer. Rosévin till maten och sen blev det fortsatt partaj
hemma hos mej. Carolina dök också upp efter ett tag sen åkte vi
alla hem till Bobby där det var massa trevligt folk på bra humör.
Eftersom Fannys fyllde 18 så fanns inga andra alterativ än att röra
sig mot five där vi hade förvånadsvärt kul endå. Dansade, snackade,
och ölade. Har varit på påskmiddag hos pappsi och Carina idag mycket
gott må jag säga :) Ikväll väntar ännu en fartfylld kväll med
körslagetmedlemmarna på peppes sen blir det säkerligen vidare
någonstans. Vi kör på...!

Fanny

Nadja

Jennifer

Jag

Nadja, Fanny och Jennifer

Jag

Fanny

Fanny

Johan och jag

Kockarna pappa och Carina

Jag

Simon och Mikael

Donna

Påskmiddagen

Pappa och Donna

Pappa, Donna och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar