Portal

Blogg Topplista

fredag 1 april 2011

En rolig kväll. Och jag har äntligen hittat miiin grej ;)

Igår experimenterade jag lite med mitt hår genom att snurra det
till bollar när jag hade duschat och lät dom torka så för att jag ville
att det skulle bli lockigt när jag släppte ut det. Men resultatet blev
en liten pudel. Har före och efter bilder på det som jag lägger upp.
Skyndade mej iallafall med att platta håret och mötte upp Carolina
på stan. Hittade 2 plagg på gina tricot men kände inte att jag ville
ha dom till 100 % så jag var duktig och hängde tillbaka dom igen.
Haha carolina träffade en kompis utanför gina.
Kompisen: Men Hej Carolina är du här?
Carolina: Hej! Ja det är jag det finns så mycke fina grejer där inne!!
och titta!!
Kompisen: Jahaa okey! Har du hittat något?
Carolina: Nääe ingenting!!
Haha det är min carro det.

Påvägen mot waynes berättade Carolina att det finns koffeinfritt kaffe.
What??! Det har jag aldrig hört talas om? Och varför har ingen sagt det
till mej varje gång jag sagt att jag älskar kaffe så mycke men kan inte
dricka det pga att jag blir så uppe i varv, pulsen går från 0-100 på några
sekunder plus att jag börjar må illa. En kaffekopp för mej kan liknas med
att dra en lina tjack. Så igår drack jag alltså min första koffeinfria latte
som smakar precis som en vanlig latte. Jag har hittat min grej ;)
Vid 21 tiden var det dags för bowling med Älsklingen, Johan, Daniel,
Carro och Ida-Sara. Slutade rätt lika. Det gick förvånadsvärt bra för mej.
En kuuulig kväll!

Fredagskvällen har jag inte hunnit uppfatta ännu? Mer än att jag ska
göra fajitas till middag.


Fajitas

   

Pudel på ena sidan, hade plattat det andra.
                                                  
Tillbaka till mej själv igen
                                                                

Kan äntligen dricka latte




Carro gör ett försök ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar