Portal

Blogg Topplista

torsdag 21 april 2011

Jag som så gärna ville ha..

Fick goda nyheter av min pojkvän imorse. Nu väntar vi båda på varsitt
svar i mitten på nästa vecka. Var super trevligt att träffa hela släkten
igår. God mat och tårta när vi firade Fannys 18-årsdag! Vi har fått ny
kyl och frys nu så ska fortsätta packa över matvarorna idag från dom
gammla till dom nya. blev fint här efter renoveringen men vi saknar
fortfarande lite tavlor och sånt att sätta upp på väggarna så det inte
ser så tomt ut. Säckar och annat som inte används ska bäras ner i
förrådet. Tror det blir stan idag och kolla lite kläder. Hittade en klänning
på internet som jag ville ha men innan jag hann betala den så var den
slut i min storlek...Så typiskt!!! :( ville ju ha den!

Uppdatering: Jag träffade Kära Pontus på stan. Riktigt mysigt att bara
ta en cigg i solen och sitta och snacka lite. Nu är vi hemma hos mej
och jag ska skjutsa honom till grubbe. Hoppas på att få besök av
honom och hans kompisar ikväll :)


Pontus



Blev så kär i den här klänningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar