Portal

Blogg Topplista

tisdag 19 april 2011

Jag älskar mitt hår

Dagen är kommen. Ska alldeles strax gå över till Roz jobb och klippa
mej. Är livrädd för att dom ska ta för mycke eftersom jag vill ha långt
hår. Men samtidigt måste ju allt slitet hår bort. Syrran skulle titta förbi
för att se hur det blir. Träna ska jag hinna med senare idag eller ikväll,
beroende på tid och ork. Har blivit bortskämd med en maaaassa gott
senaste tiden. Vi har köpt hem paj med marsansås både blåbärspaj och
äppelpaj. Även chokladpudding, ostkrokar, godis mm mm som jag ätit
i princip av varje kväll så nu får det vara slut med sånt ett tag. Fick
ett påskägg av mamma också. Tur att traditionen med påskägg håller
i sig fast man är så stor :) Jobbigt det här va? Vill och älskar
onyttigheter men måste nånstans lägga band på mej själv. På med lite
dagligt makeup och sen iväg. Kanske hinner med en snabbträff med
carro också om jag har tur.

Gör en snabbupdatering här. Håret blev jätte bra känns mycke fräschare
nu och jag fick behålla min längd på det. Gym med Daniel nu innan maten.

2 kommentarer:

  1. härligt :D :D puss!

    SvaraRadera
  2. gumman ja, det låter som en otroligt bra idé. saknar ju dig. ring om du vill hitta på nåt. :)

    SvaraRadera