Portal

Blogg Topplista

söndag 3 april 2011

Kolla vilka underbara djur jag fick träffa igår! Jag blev imponerad.

Ställde upp som chaffis och moster och mams igår dom skulle
på peppes och roa sig där karaoke invigdes.
Hela höjdpunkten på kvällen var förståss när vi skulle skjutsa
Micke. Vi gick upp till honom en stund och då fick jag äntligen
träffa dom underbara små djuren! Illrarna :) Så otroligt söta och
tama. Jag fick mata dom, klappa dom och hålla i dom. En liten
buse var fast besluten om att ta krypa in i skorna som låg i hallen
speciellt mina stövlar ;P Fångade den lille på både bild och film
som jag lägger upp. Ett ovanligt husdjur som underskattas.
Ska plocka upp syrran när hon kommer med flyget idag och skjutsa
hem henne. Tack till alla ni som röstade på deras team! Dom gick
vidare ännu en gång. Har tagit fram köttet på tining för ikväll
blir det grillning! Mys-söndag!

Myyys
                                            
Bus :)


Banan var en favorit

                                                                    Busted :)

1 kommentar: