Portal

Blogg Topplista

fredag 29 april 2011

Spring på stan

Ikväll ska jag baka. Alla som känner mej väl vet att jag absolut inte kan
baka. Laga mat tycker jag om och tycker det är kul men att baka är
absolut inte min starka sida. Chokladkola ska jag prova baka. Minns att
jag alltid brukade göra det när jag var liten och det var obeskrivligt gott
så jag måste ge det ett till försök. Ser framemot imorgon då det är valborg
med grillning och öl i fint väder. Kommer förmodligen inte att blogga
något imorgon för att jag kommer ha fullt upp och inte vara hemma så
mycke heller. Men uppdaterar er på söndag :) Har varit på stan hela dagen
med Jannike, Emelie och Sofia. Hittade en vit jätte fin och väldigt enkel
tunika för endast en hundring så det var inte mycke att fundera på. Nu
behöver jag inte tänka över vad jag ska ha på mej imorgon. Kvällen
är räddad. Nu blir det en sväng på expo, förbi ica maxi för att köpa
lite ingredienser till mitt försök till bakandet ikväll och sen hem och
göra min berömda tacopaj. 



Emelie och Jannike


Emelie hos frisören

1 kommentar:

  1. Oj så fin jag var :)

    Nu kan du titta in på min blogg
    Emsip.blogg.se

    SvaraRadera