Portal

Blogg Topplista

söndag 19 juni 2011

Impuls

Spontana grejer brukar oftast vara roligast! Middag med älsklingen
hos papii och carina i skeppsvik. Sen bestämde vi oss för att gå
en sväng på tivolit och se om det fanns något roligt att åka men det
var alldeles för lamt. Det var bättre förr? Eller har jag bara blivit äldre?
Haha tror på det andra. Det blev olles och öl istället med mycke
igenkända ansikten. Blev kvar tills stängning och jag kände mej inte
nöjd så jag hängde på till en efterfest med Patte och Simon hos Micke
och Linn. På hemvägen fick jag och Simon för oss att springa igenom
vattenspridarna som slutade väldigt blött och kallt haha men kul
var det!

Måste ju tillägga att jag blev impad av ciggen igår. Blått paket camel
som smakade som en vanlig cigg tills man klickade på filtret och då
blev ciggen en mentholcigg. Så man kunde välja att röka den som
vanligt eller klicka och röka menthol. Visste inte att sånna fanns.
Nymodigeher ;P

Inte ett dugg bakis idag. Är nyss hemkommen från Waynes där jag
tog en kaffe latte med Carolina och snackade skit på uteserveringen.

Simon och Patte




Dagens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar