Portal

Blogg Topplista

tisdag 28 juni 2011

Jag kunde bara inte

Vilket väder ni som har semester fick ;) Jag får snällt vänta tills i
helgen med att njuta av det. Jag och älsklingen satt och kollade på
lite resor till thailand. Vi skulle vilja åka i nov eller över jul och nyår
men priserna skiljer mycke om man ska åka just över jul och nyår.
Drar iväg ganska rejält. Var tänkt att jag skulle rensa mitt första
avlopp idag men jagblev förskräckt och bytte bort det mot en annan
uppgift med min arbetskollega. Har aldrig ens tittat under en golvbrunn
förrut och är endå 26 år. Illa. Nångång kanske jag känner mej manad
för det men inte var dagen kommen idag iallafall ;P Luktar satan och ser kanske inte så fräscht ut men det är väl därför man ska rengöra det.

1 kommentar:

  1. Vi har också kollat på resor till Thailand mellan 29 Nov- 29 Dec. Vi blir borta en månad isf. :)

    SvaraRadera