Portal

Blogg Topplista

söndag 5 juni 2011

Sköt ditt eget.

Summan blev en nöjsam kväll på fabriken igår. Firade mamma som
fyllde 50 år på balder innan. På festen träffade jag många gammla
vänner från skoltiden mm. Det var billiga öl i baren och bra upplägg.
Hade med mej gulliga Sofia som sällskap :) Magnus Betnér kan det han gör
det bevisade han ännu en gång. Jag filmade som vanligt med min kassa
mobil så lägger ut det ifall det är någon som är intresserad. Det blev
Olearys sista stunden innan hemgång.

En del människor har en viss tendens till att alltid lägga näsan i blöt.
Om alla får prata för sig själv och göra sina egna val så blir det som
man själv vill. Att gå in och försöka styra över någon annans liv för att "skydda" den personen är allmänt dumt. I slutendan så blir folk less och
det visades tydligt igår. Jag gör saker av omtanke inget annat! Tack till
er som kommit så långt att ni förstår det!

Klippet på Magnus Betnér kommer imorgon!


Tårtan jag, syrran och Sara gjorde till mamma.

Mamma :P

Balder

Balder


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar