Portal

Blogg Topplista

torsdag 2 juni 2011

TC

Premiären på TC var lyckad med massa partysugna människor och 
schysst musik som pumpades hela kvällen! Skön förfest/avskedsfest
hemma hos mej för våran Blaise som nu ikväll åker till burundi och blir
borta en månad. Citat av syrran "Den här gången stänger inte Blaise
dörren för att åka och träna eller jobba, utan nu stänger han dörren och kommer inte tillbaka förren om en månad". Saknaden kommer vara stor speciellt för Nadja som är van att alltid ha honom nära.
Jag ska givet göra mitt bästa och spendera så mycke tid med henne som möjligt nu så hon inte känner sig allt för ensam. Här har ni bilder och några
egentligen meningslösa videoklipp från kvällen.




Synd bara att jag har så värdelös kamera.


Carro på förfesten hos mej

Blaise var också där

Blaise och Carro

Jag

Carro och jag påväg till TC

Jordgubbarna var godast ;)

Random

Jag och sis

Blaise och Carro


Mattias hade det rätta party-mode

Mac och jag

Mina pinglor

Slutet av kvällen





2 kommentarer:

  1. Vart har din kompis köpt klänningen, den var ju såå fin? :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte att hon sa att hon köpt den på H&M väldigt nyligt så skynda dit, den finns säkert kvar ;)

    SvaraRadera