Portal

Blogg Topplista

söndag 17 juli 2011

Djurliv

Visst hade vi kul tillsammans igår jag och min kusin tillsammans med
latinokillarna. Har ont i huvet idag. Jag och älsklingen åkte till
skeppsvik imorse och har varit där hela dagen och pressat i det
fina vädret. Hann även med en sväng på 4h gården där jag höll på
bli stångad men klarade mej som tur var. Vi har varit illervakt åt
Mickes illrar också. Dom var så lättsamma så, våra små vänner :)

Från en sak till en annan så tycker jag det verkar rätt tufft med
babysim. Att bebisen kan hålla andan under vattnet. Har en kompis
som går på babysim med sin son och där får bebisen vara under
vattnet. Hur vet han/hon att man ska hålla andan? Imponerande!
Jag vette fan om jag skulle våga något sånt om jag hade en
son/dotter...Fegmamma ;P











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar