Portal

Blogg Topplista

måndag 25 juli 2011

Jag gör tvärtom!

Ouff vad jag ääälskar choklad!!
Var på godishuset igårkväll och köpte
godis. Massa massa choklad. Har inte ätit godis på hur länge som
helst. Har faktiskt inte alls känt suget. Tänkte att jag skulle sitta
och trycka i mej mitt godis efter middagen. Men tror ni jag var
sugen då? Det var ju inte alls lika gott!! Det är alltid godast innan.
Nu sitter jag här och njuter av min choklad och sen blir det middag.
Jag gör tvärtom idag!

Satt och klickade runt lite på internet och hittade den här
Nu är det bäst att passa sig, "en vanlig klocka" kanske inte
är så vanlig som man tror... Kommer den i fel händer kan
det bli jobbigt. Watch out!
http://www.kulteknik.com/klockor/klocka-med-dold-videokamera.html?gclid=CPSXourdnKoCFYa_zAodYTL1wg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar