Portal

Blogg Topplista

onsdag 23 november 2011

Veckan går

I gårkväll blev jag medbjuden av älsklingen till allstar där dom presenterade deras nya BMW 3 serien. Dom bjöd på jätte god mat (lätt bland det godaste jag ätit) det var verkligen allt jag älskar i matväg plus live musik. Super trevligt!

Känner mej trött efter dagens jobb så har tänt lite ljus i lägenheten medans jag inväntar min käraste som kommer hem med pizza. Senare blir det mys-stund med glögg plus mandlar och russin i. Det är nånting speciellt med glögg. Hela känslan över det skriker ju bara myyys!

Danne bjuder på eldshow utanför
 Danne
 Inne på allstar
 Me
 Älsklingen


 Den goda maten
 Allt du kan tänka dej, kött, räkor, potatis, vitlöksbröd, aiolisås, kycklingflié mm...
 Efterrätt

 Bilen

 Jag tycker den är jätte fin!

 Onsdagsmyset jag fixat här hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar