Portal

Blogg Topplista

tisdag 29 november 2011

WorkWork

Jag är grymt less på "översittare". Sånna som ser ner på dom som har ett låglönat jobb för att det inte är flashigt nog. Huvudsaken är att man har ett jobb som man trivs med sen får väl alla göra vad dom vill och det dom trivs med. Det är inte alla som vill sätta sig i skolbänken igen eller har dom där bra kontakterna att få ett bra jobb på det viset eller rent ut av bara halkar in på ett bananskal.

Själv har jag glidit runt på många olika jobb och aldrig hittat rätt. Jag trivs bra på det jobbet jag har nu och ska försöka nå mitt mål att spara ihop tillräckligt med pengar så jag kan bli väktare.

Från en sak till en annan så lägger jag upp bilder på våran julstång och annan mysbelysning :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar