Portal

Blogg Topplista

torsdag 22 december 2011

Ingen morgonmänniska

Tidiga mornar är inget för mej (PUNKT.) Min kropp känns tung alldeles för tung för mina ben, hjärnan känns som en trögflytande muskel tillsammans med min tomma blick och rödsprängda ögon som kämpar för att hålla sig öppna. Gick in och jobbade tidigare idag på jobbet men är som vanligt helt död när jag kliver upp tidigt. Om jag får välja vill jag helst inte ha ett 7-16 jobb bara för att det betyder att jag måste gå upp vid 6 på morgonen. Det blir en vanesak för dom flesta men eftersom mitt humör är i botten så gör en sur, trött och grinig Nathalie ingen nytta.


Ludvig har fått sova hos moster Nadja inatt så idag ska han hämtas tillbaka. Blir förhoppningsvis förbi Daniel en sväng också och låna nån serie av honom. Vi blev helt fast i 1000 bröder men nu har vi sett klart den såå näääästa :)
Nån som sett lost och tycker den är bra??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar