Portal

Blogg Topplista

måndag 20 februari 2012

Jag är rädd på riktigt!

Såg ni Big brother igår?? Vilket gäng med olika personligheter. Blir kul att se hur detta slutar.
Nadia som är gravid har en positiv och öppen inställning till sin situation vilket jag gillar.
Och dom 4 som bor tillsammans i loftet eller vad dom kallade det.. Hahaha. Jag kommer
sitta klistrad framför det där. Skulle jag vara förra årets deltagre så skulle jag vara glad
över att jag sökte förra året och inte detta år!

Kändes inte 100 att öppna ögonen idag.. Det är måndag plus att jag och Jhan ska ta sprutan. innan våran thailandsresa efter jobbet också...Jag är ordagrant livrädd när det kommer till sprutor. Jag kan skrika och gråta och ha mej, en riktig fjant. För mej är det inte ett litet stick som folk brukar säga. Det gör svin ont och är inte alls kul :( Gör jag det inte så kan jag ju inte åka. Ska försöka!

Annars då? Joo knallröd som kräftan själv i ansiktet från solariumet igår. Håret ser gräsligt ut med råttfärgad utväxt som inte alls matchar mitt blonda hår men ska nog härda ut och färga det innan resan.. Lets get this monday overwith!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar