Portal

Blogg Topplista

tisdag 14 februari 2012

MORFAR!

Alla dag idag!

En dag då man visar att man bryr sig om dom i sin närhet extra mycke.
Kramar i mängder till mina vänner, min familj och min älskling Johan!
Ser fram emot fler år med er, älskar er!
För mej och Johan blir det bara lite mys hemma med en god middag och
tända ljus. Vi lägger pengarna till resan i första hand.

Den här dagen betyder tråkigt nog mest sorg för mej. Precis denna dag för 12 år sedan gick min morfar bort. Även fast det var så länge sen så känns det som
att det hände igår. Han var världens bästa morfar som ägnade hur mycke
tid som helst åt sina barnbarn. Han tog med mej och visade mej land och
rike när vi tillsammans med mormor och Tina reste runt. Min morfar
var även som en pappa och tiden vi fick tillsammans gjorde vi till den
bästa! Kan fortfarande höra din röst säga mitt namn på det sättet bara
du gjorde: "Älskade a lill Nathalie".
 RIP Joel Strandberg som gick bort i
en hjärtattack på alla hjärtans dag! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar