Portal

Blogg Topplista

söndag 26 februari 2012

Tack!

Börjar få lite smått panik. Jobb imorgon och jag är fortfarande inte frisk. Blev 27 år idag
också så det gör ju inte mej friskare haha. Jhan är och jobbar i vanlig ordning och jag
väntar på sis som ska komma hit och ta hand om sin syster. Det blir fika på sängen och 
sen sill-läge hela dagen/kvällen. Kan inte ens gå ut med Ludde för så fort jag rör mej
börjar jag blöda näsblod pga den lilla ansträngningen. Vill inte va sjuk nå mer..

I just wanna feel gooood.

Svärmor och Åke var här med smörgåstårtan och en hel kasse full med presenter till mej
igår. Gulliga dom! Kan inte sluta äta av den goda tårtan men nu jävlar lägger jag band
på mej själv så det räcker till fikat åt släkten som troligtvis kommer imorgonkväll om
jag mår bättre!



Tack för alla fina grattis-sms och gratulationer på facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar