Portal

Blogg Topplista

torsdag 31 maj 2012

Empati

Jag förstår inte varför jag har så sjukt lätt att sätta mej in i andras situationer. Är nån glad så jag blir jag också jätte glad och om någon är ledssen eller har det jobbigt så kan jag gå och må dåligt över det och vill bara hjälpa till. Även fast jag inte ens känner personen så bra. Och NEJ det är inte för att jag är gravid utan så var det innan också. Man kan få skit om man lägger sig i och bryr sig för mycke också. Folk tänker inte att man bryr sig för att vara snäll utan dom tror att det är för att man bara vill lägga sig i så jag brukar försöka hålla tillbaka. Har alltid varit den som försökt hjälpa till när andra haft det svårt men har också fått mycke skit för det också. Man lär så länge man lever men jag kommer inte sluta vara den jag är.