Portal

Blogg Topplista

onsdag 23 maj 2012

Graffiti

Rastlösheten kröp i hela mej igårkväll vid 20-tiden och jag sa till min kärlek att nu måste vi hitta på nånting annars blir jag galen. Så han tog med mej och Ludde till i20 där vi promenerade och kollade på lite graffitimålningar. Vissa har ju riktiga talanger!

Det gäller att hitta på saker och få dagarna att gå nu i väntan på bebis eftersom jobb inte är aktuellt. Annars klättrar man på väggarna. Så idag har jag tagit en glass med brudarna på stan och tittat lite i affärer. Känns dock inte som någon ide att köpa kläder nu utan det får vänta tills min kropp är tillbaka, som jag är fast bestämd om att få tillbaka också. Ska träna skiten ur mej så fort jag kan! Ikväll blir det bowling med mina gamla arbetskompisar Emma och Lars, hoppas på vinst ;)