Portal

Blogg Topplista

söndag 24 juni 2012

Den perfekta dagen/kvällen

Det var så vackert!!
 Dom är verkligen helt perfekta för varandra och Janita i sin brudklänning är ju inte ens att tala om så fin hon var, hade jag bilder hade jag naturligtvis lagt upp men eftersom jag själv deltog som brudtärna och hade fullt upp hela tiden så var det andra som tog bilder så ska se om jag kan få tag i några senare.

Jag har inte varit på en enda rolig fest sen jag blev gravid.
 Har bara tyckt allt varit så högljudtt och dryga fulla människor så jag har alltid bara åkt hem tills igårkväll.
Jag hade så galet roligt med alla som var där så  fick påminna mej om vad klockan var och att vi kanske borde åka hem för hon skulle jobba dagen efter.
Nadja
Tack för att jag fick ta del av eran stora dag!

Idag åker jag och min lillfamilj ut till skeppsvik.