Portal

Blogg Topplista

torsdag 14 juni 2012

Going south

Flyg till stockholm och sen buss mot uppsala för lite mys och en tur på stan. Idag är det min finastes födelsedag också så ska ge honom
extra mycke pussar på hans tjokisläppar som jag älskar! Så får vi se vad vi hittar på.
Kan behöva lite annat att tänka på nu när jag äntligen lugnat ner mej över mobileländet.
Är liiite orolig över flygresan bara för att jag hört att man inte ska flyga när man är gravid för att det kan sätta igång alltihopa.
 Men det ska nog gå bra!
Ni vet att jag finns på Jhans mobil om det skulle vara nått.

Upp upp och iväg!

Här är en bild på Jhan från när vi bara hade träffats ett tag.
Med dej kunde jag se en framtid väldigt fort och det kändes underbart samtidigt som det var skrämmande när jag aldrig varit så kär nångång.
Är fortfarande nykär och världens lyckligaste tjej
som har dej plus en familj inom kort.
Älskar dej så fruktansvärt mycket!
Du&Jag för alltid hjärtat.