Portal

Blogg Topplista

måndag 4 juni 2012

Grattis till kära mor!

Mot sävar ikväll och fira mamii som fyller år! Carolina kommer och hälsar på idag också, tror jag ska dra med henne ut och sätta oss nånstans på nån gräsplätt bara. Passar på att njuta när det är skönt ute.

Har en sån där dag idag när jag känner att allt börjar bli jobbigt. Min viktuppgång är 5 kg vilket kanske inte är mycket men jag känner mej som en tj0ckis och tung och blir anfådd så fort jag rör mej för mycket. Mina kläder passar inte längre men endå har jag bestämt mej för att ha dom kläderna jag har eftersom det inte är allt för länge kvar nu. Har svårt att sova på nätterna och ännu jobbigare är det att vända sig i sängen. Upp och kissa flera gånger per natt osv...Ja ni fattar kanske poängen?

Vill ha ut bebisen.
Har h*n hällre i mina armar än i magen.
Vill ha tillbaka min egen kropp.

Ja, jag är gnällspik idag! Ska dock inte låta detta humör gå ut över alla anndra.