Portal

Blogg Topplista

onsdag 6 juni 2012

Love you

Vad har jag gjort för att förtjäna världens bästa syster? Nadja är verkligen den som har varit där för mej när jag behövt någon. I med och motgångar och under hela min graviditet. Ikväll bjuder jag henne på kött med pomes och beasås.

Jhans fallskärmshoppning är bokad och klar så på lördag ska det ske om vädret tillåter. Det blir i sundsvall så vi åker ner lite tidigare så vi hinner springa en sväng på ikea också. Jag ska stå nere med fötterna på jorden och vänta som en livrädd flickvän och hoppas att han kommer ner oskadd. Klart han gör, bara jag som är rädd att nånting går snett men va fan klart jag är orolig!! Aaah!! Tror jag är mer nervös än honom. Näe vill inte tänka på det just nu..Tar Ludvig och åker och hälsar på pappa och Carina ett tag nu, men först förbi syrrans jobb på nydala camping.

Ciiiiao!