Portal

Blogg Topplista

torsdag 12 juli 2012

Ja, vad ska man säga?

OMG vilket uppvaknande.

Drömde att jag var på en fest i ett stort hus. Jag var nykter och hade med mej lilla Ludde. Hade inte sett honom på ett tag så jag började leta honom och hörde ett pipande ljud från ett varmt torkskåp som var igång så jag sliter upp torkskåpet i panik och där sitter han.

Samtidigt som jag drömmer att jag sliter upp torkskåpet så lägger jag armen om min jävla tillbringare som jag har ståendes på sidan av sängen som vanligt och drar den mot mej med full kraft så jag vaknar av att jag kastar vatten i hela ansiktet på mej själv, hostar av kallsupen och sängen helt blöt!!
Första tanken var: SATAN MOBILEN!! Men som tur var drog jag ju tillbringaren mot mej istället för att slå ut den så mobilen klarade sig.
Nu vågar jag inte ha mobilen brevid vattnet längre.