Portal

Blogg Topplista

tisdag 3 juli 2012

Timglaset är vänt..

Igår bestämde sig Jhan för att börja träna igen.
Jag är gravid och ska snart ha men nånting tänkte jag ju att jag kunde göra så det blev en mix av lite allt möjligt med lättare vikter.
Så svårt att bara "småträna",
man vill ju gärna köra fullt ut men det får vänta tills kroppen ska trimmas
efter bebis har kommit ut.

Var förbi Melissa en snabbis idag innan jag mötte upp Carro på stan.
Carro gjorde mej en mega-tjänst med pedikyr så nu är mina fötter babylena med ett gulligt rosa nagellack. Det tackar jag för, kan ju inte nå mina egna fötter så bra nu så personlig assistent är önskvärt ;)
Har dock haft en väldigt lätt graviditet då jag inte ökat mycke alls i vikt, inga foglossningar eller andra problem. Att gå snabbt klarar jag inte av så knatar på i snigelfart i ca 4 veckor till då allt är klart!