Portal

Blogg Topplista

fredag 21 september 2012

Canada goose

Är helt inne på att köpa en varm vinterjacka i år.
Vinterkylan dödar mej och jag brukar knappt vilja gå ut.
Det blir mycket spring på stan om dagarna nu när vi är i uppsala så vi inte blir totalt galna av att sitta och kolla in väggarna i rummet.
Så jag har kollat på olika canada goose jackor med älsklingen när vi sprungit runt på stan med Theo sovandes i vagnen.
Det lutar mot en svart i modellen trillium just nu.
Fjällräven har också varma bra jackor så ska kolla vad dom har för modeller.
Huvudsaken jag slipper frysa i vinter om jag så ska dra på mej en overall.
Har fått önskemål om att det ska gå och komentera min blogg
så nu är det kirrat, feel free to speak out!
 
Vill ha! Ska ha!
 
 

5 kommentarer:

  1. Härligt att man nu kan kommentera bloggen din :)

    SvaraRadera
  2. Sofia Östensson2 oktober 2012 kl. 07:36

    Äger själv en trillium i svart och har varit mitt bästa köp av vinterjacka! Rekommenderas starkt :-) puss å kram och hoppas ni snart får komma hem! Kram 3 mening

    SvaraRadera