Portal

Blogg Topplista

onsdag 12 september 2012

Modell?

Tipsar om en tävling för Lóreal.
Är du intresserad av att stå framför kameran och samtidigt göra reklam och vara deras ansikte utåt så tycker jag absolut att du ska delta i detta.
 
Ni vet ju hur fjantigt noga jag är med mitt hår så dom skulle inte få göra vad dom ville, vilket är lite trist.
Jag tycker verkligen att håret är så pass viktigt att det kan göra ett helt utseende...Nästan!
Frisyren och hårfärgen är iallafall en stor del av utseendet, och mitt stackars hår har ständigt fått gå igenom en l å n g rad av olika prepparat så som jag slingat och färgat det i 1000 olika färger om vart annat.
LESS har varit mitt historiska ord som jag i nutid äntligen har hittat
ett stopp för.
Blond i olika nyanser är min grej. Och nyanserna kan ju få variera. 
 Klick it!