Portal

Blogg Topplista

måndag 24 september 2012

Mycket märkligt

Bara en jävligt enkel grej.
Har man sagt nånting och känner att man inte kan hålla det man sagt
varför då inte bara säga det?
Alltid bäst att vara ärlig.
Orkar du inte träffas just idag fast vi bestämt det, säg det!
Har du ångrat dej och inte vill sälja din grej fast du lagt ut en annons och fått en köpare, säg det!
"Jag känner att jag inte orkar träffas idag, tror du vi skulle kunna ta det en annan dag?"
Eller "jag vet att jag la ut en annons och sådär men jag har ångrat mej"..
Folk runt omkring dej lär ju bli mer irriterad över att du hittar på undanflykter än att bara säga som det är.
Sen finns det ju sånna där underbara personligheter som bara skiter i att höra av sig utan att svara i telefonen eller skicka ett mess.
Kom igen nu...Det är lättare att hantera sanningen så försök hålla dej till den!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar