Portal

Blogg Topplista

lördag 6 oktober 2012

Lyckades göra av med energin

Sweetheart är "HEMMA".
Det har alltså gått så långt att jag kallar sjukhuset för hemma.
haha ja för Theos del så har han ju varit mer i Uppsala än i Umeå så han trivs säkert ;P
Sprang emot karln när han kom igår och kastade mej i hans armar och sen dess har jag mer eller mindre suttit som ett plåster på honom.
Har haft en natta-är-störande dag idag.
 Jag har dansat runt här med mina fulaste tänkbara dancemoves och sjungit samt gjort grimarser,
 i väntan på att Jhan ska skratta åt mej men han är så van att se mej hel crazy så han skickade mej ut mej på stan istället.
Inte mej emot!
Kan jag fula mej till att få shoppa lite så ska jag dansa mej less ;)
Raaauuur!!
 
Överskottsenergin är över så ska krypa ner och vila en
stund med mina grabbar.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar