Portal

Blogg Topplista

lördag 20 oktober 2012

Som i sagorna..


En tjejig tjej som älskar romantik och vill bli behandlad som en prinsessa.
Det är bara så jag är.
Och efter att ha gråtit många tårar till avsnitt av bachelor och bachelorette så vet jag att kärlek och alla känslor som följer med i det ordet är
 det bästa som finns!
När man bara står och tittar varandra djupt in i ögonen med sån stark passion, det är nånting jag saknar.
Efter att varit instängda här, i det här rummet med mannen i mitt liv och våran älskade son så behöver jag få överösa min älskling med kärlek
 i en romantisk miljö.
Bara några ord om hur mycket man älskar varandra gör att man känner sig så säker på vart man har varann.
Jhan gör mej verkligen så sjuuukt lycklig genom att bara använda sin röst och säga hur mycket han älskar mej.
Några ord då och då det lever jag länge på.
Det börjar kännas att vi vill kasta oss ut i friheten tillsammans med Theo och Ludvig och se vad livet har att erbjuda oss.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar