Portal

Blogg Topplista

lördag 13 oktober 2012

Stenhård brud! BOKSTAVLIGEN!

Ja som 2 stora jävla stenar!!
Hur det nu ska gå till men tänk dej 2 stora stenar med smågrus inuti.
Dom sprängs vilken sekund som helst och här sitter jag och försöker hålla uppe en fasad med ett leende på läpparna inför sköterskorna.
Att sluta amma/pumpa är ingen lek..
Har fått tabletter som ska stoppa mjölkproduktionen och då får man inte tömma dom för då stimuleras mjölkproduktionen igen.
Tror jag kastade iväg sms till dom flesta i min telefonbok kl 6 imorse och frågade vad jag ska göra åt denna smärta.
Baraaa att härda uuut...
Tills det tar sluuut.
Rimm!
Alltid kul med rimm!!! GAAAH!!
S k j u t   m e j !
 
 

2 kommentarer:

  1. Men hallå Nathalie, har inte du implantat? Går det att typ, pumpa ut mjölk då, eller har du tagit ut dom:p? Och hoppas ni får åka hem snart!! =)

    SvaraRadera
  2. Hej Ida!!
    Förlåt att jag svarar så sent på din komentar!
    Jo jag har inplantat det stämmer.
    Men dom funkar normalt endå serru :) Man kan både pumpa och amma, inga konstigheter :)

    SvaraRadera