Portal

Blogg Topplista

tisdag 20 november 2012

Jasså, jaha, hade ingen aning.

Åker och tränar med Carro på tenton ikväll.
Ska köpa ett busskort också så jag kan ta bussen och träna på dagarna då får Theo hänga med.
Så enkelt att bara ta med honom i vagnen där han älskar att sova så kan jag träna och göra nån nytta för min kropp under tiden.
Ligger back i allt jag hade täntk göra idag så nu får jag börja stressa på lite om allt ska bli gjort innan det är dags att sätta igång med matlagningen.
 
Från en sak till annan fick jag höra att Umeå har världens bästa internet
det hade jag ingen aning om.
Oallmänbildad som jag faktist är trodde jag inte att det var nån skillnad på internet i olika städer...
Länder kunde jag väl räknat ut men inte städer.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar