Portal

Blogg Topplista

tisdag 11 december 2012

Klänningsproblem



En Mille & Milton - dag hemma hos dom som bor så nära oss, passade kanoners då man inte alls har lust att gå några längre streckor i denna kyla.
Vi kom in på att prata om psykiska sjukdomar av nån anledning så har nu fått låna en bok av henne som jag ska läsa.
Har suttit på nätet och kollat nyårsklänningar också och det verkar vara populärt att sitta som en igel och trycka hem sin klänning för kvällen nu.
När jag väl hittade nån jag vill ha så var den slut i min storlek.
Jag har väl inte gjort några större ansträngningar så ska sätta mej och kolla ikväll igen.
Har kollat dom vanliga sidorna där jag brukar klicka hem grejer www.bubbleroom.se och www.nelly.se och har sett mååånga fina men väntar på att känna den där känslan ni vet att:
DEN DÄR SKA JAG HA!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar