Portal

Blogg Topplista

tisdag 18 december 2012

Rapunzel kanske?

      En ny dag med nya möjligheter.
Kände att mitt hår behövde vård så började med att duscha ur inpackningen som jag haft i håret hela natten.
Jag har tappat massa hår så har korta strån lite här och var, måste ju visa er hur jag ser ut.
Funderar starkt på att sätta in hår från rapunzel för detta går ju inte länge till.
Det är toppen på min egen lilla önskelista i år.
Förlänga naglarna och håret ;)
Har mött upp fina Erika på julklappsshopping och lunch idag också.
Blir ännu en date med brudarna Melissa och Erika @ my place imorgon, kuligt värre! :)
Går fullt ut på gymet i eftermiddag för att sen även hinna med ett besök hos faster Jennie innan refrängen när det är sängdags.
 
Svin dålig bild och ser inte alls farligt ut här men faktum är att det är sådär kort hela vägen runt huvudet. (Första hårraden har jag tappat).
Varför?
För att jag dödade mitt hår när jag färgade det platina blont sist.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar