Portal

Blogg Topplista

måndag 3 december 2012

Sjukhus

Väcktes av ett samtal från sjukhuset som ville höra hur det hade gått i uppsala och om dom kunde få ta prover på Theo.
Åker man dit ska man spendera halva dagen där åtminstone.
Innan dom har emlat honom,
 man har fått vänta i väntrum,
 stuckit honom,
 träffat läkaren osv
 så flyger bara timmarna i väg.
Jaja, det får bli en dag på sjukhuset idag helt enkelt.
Känner dock bara obehag varje gång jag går i på ett sjukhus nu för tiden, vilket ni säkert förstår.
Påminner mej om Theos kämpiga tid... :/
Finns det tid över sen så tror jag att jag tar med mej mitt lilla charmtroll ut och kollar på lite olika grejer på mariedal.
Behöver egentligen inget speciellt men kan vara kul att bara gå runt och kolla på inredningsgrejer osv...
Eller?
Sa jag kanske för mycket nu?
Beror ju iof på om det är kallt ute, är kylan ihärdig så passar jag!

Här var min lilla älskling ny oppererad..
Han gjorde det bra, tur att han är stark.








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar