Portal

Blogg Topplista

fredag 25 januari 2013

Grattis älsklings-Theo!

Det har som sagt börjat vända men tror inte att vi kommer hem idag.
Grattis till Theo som faktist blir 6 månader idag!
Janita var förbi med en leksak åt honom på morgonen, gulliga du :)
Tur vi orkar med dagarna här tack vare besöken, speciellt från
 faster Jennie som har hälsat på oss varje dag sen vi kom!
Betyder mycket att ha så fin släkt runt mitt .
 
Jhan ska bo med Theo på sjukhuset inatt.
Så vad hittar jag på en kväll utanför murarna?!
Mitt löshår ryker ikväll.
Bjuder Miss Lustig på middag och har en lugn tjejkväll bara vi 2.
Vi åker förbi strömpilen och kollar lite innan vi ska hem och fixa skönhetsbiten, har bett henne färga mitt hår också.
Den fula råttutväxten har börjat sätta sina spår ni vet...
 
Oooh just det, nu medans jag kommer ihåg det!
Ni MÅSTE SE en serie som jag börjat se som heter Gengångarna.
Man kan se den på www.svtplay.se
Handlar om 2 tvillingsystrar.
Den ena dör i en bussolycka och kommer sedan tillbaka 3 år senare som att ingenting har hänt, hon förstår inte själv att hon är död.
Den är så sinnessjukt spännande!!
Rekomenderas.
Dom pratar franska men det är textat.
SE DEN!
 
 Pappa&Theo-kväll med bus och skoj
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar