Portal

Blogg Topplista

onsdag 2 januari 2013

Tankar..Jag vill

Jag har en drös med tankar som snurrar runt i mitt huve om egentligen allt möjligt.
Jag vill så mycket nu men kan inte bestäma mej.

Jag vill...Allt på samma gång och helst nu!

*Vara mamma-ledig
*Gå en utbildning
*Köpa hus
*Ge Theo ett syskon
*Åka utomlands
*Jobba

Jag får nog köra på låg växel och börja med att njuta av mammaledigheten innan det är dags att gå en utbildning så jag kan jobba med det jag vill och sen får allt det andra gå hand i hand.
Är ju bara det att jag känner mej så rastlös ibland...
Vi får se hur vi gör om Jhan ska vara hemma något eller om vi kör på såhär, vi håller det öppet :)

Nu ska jag och Theo ta Ludde på en promenix.

2 kommentarer:

  1. Du skulle kunna söka en distansutbildning. Då kan du vara mammaledig och plugga samtidigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant!! Lätt att bli rastlös fast man har sin lille :)

      Radera