Portal

Blogg Topplista

onsdag 27 februari 2013

Dryga pappersjobb

Mysig förmiddag med Melissa och Milton och sen gick det
bara utför.
Jag och mamma har sprungit som idoter mellan HSB och fösäkringskassan med papper för att det har blivit fel papper osv,,.
Vet inte hur många gånger vi gick fram och tillbaka.
Efter det var det fetrensning av grejer i lägenheten.
Säckar, kartonger, möbler och massa massa annat som vi bar ner i förrådet.
Röran i förrådet finns ingen ord till att fixa.
Stod med huvudet ner och asset rakt upp i luften för att komma åt en micro som jag ville ha upp, lyckades!
så nu kan jag sätta mej ner, titta mej omkring och njuta över att bara vara.
Men så fort min lilla prins har somnat så är det jag som är igång med städning igen.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar