Portal

Blogg Topplista

tisdag 19 februari 2013

Let there be light

Åh så sweet att få vakna upp till en ny dag.
Det var mycket med allt igår och jag sprang runt som ett yrväder tills sent på natten här i lägenheten för att försöka få nån
 ordning i röran.
Idag känns det bättre och lägenheten börjar ta sig.
Tog tag i samtal och annat små fix som skulle göras igår så den här dagen kan jag bara njuta av att bara vara.
Upp och ner med allt och det gäller mitt humör nu också.
Har varit en riktig bitter fitta mot stackars Johan som egentligen bara försökt hjälpa mej.
Har väl i grunden bara känt mej sviken och ledssen och nu fick jag utlopp för dom känslorna.
Har åkt berg och dal bana mellan känslor men nu hoppar
 jag av!
Fick åkturen av mitt liv, men nu vill jag återgå till en mer balanserad vardag TACK.
 Nu stan med Theo och Janita.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar