Portal

Blogg Topplista

fredag 22 februari 2013

Nytt liv med nya rutiner

Dooown tooown och träffa Vicky och lille Hampus över en fika
och surr.
Är inte helt kry känner jag men ska ta det lugnt med en film tillsammans med en av mina bästa killkompisar Mattias ikväll.
Tror absolut att ostkrokar och cola är botemedlet.
 
Att det blir jobbigare att separera när man har barn stämmer det?
Kanske på vissa sätt, rent praktiskt iallafall.
Känslomässigt är detta det lättaste förhållande jag klivit ur, även om det inte var mitt eget val.
Theo gör det lättare.
jag är aldrig ensam utan jag är med världens gladaste lilla kille varje dag och det smittar av sig.
Samt att hans pappa har helt ändrat attityd mot mej (inte så konstigt eftersom han inte har några kännslor kvar).
Men med en mix av allt så känns allting lättare.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar