Portal

Blogg Topplista

söndag 3 februari 2013

Varning!

Keep your distance.
Har själv isolerat mej i sovrummet idag.
Magsjukan har överfallit mej eller är jag bara bakis?
Jag var verkligen inte sååå dragen igår och nu har en av mina närmaste tjejkompisar åkt på den så är lite lur på om jag smittats.
Jag kan ta den smällen bara för att jag hade så jävla kul igår!!
Helt galen kväll och tack vare Isabells sprudlande idér var alla på sitt bästa partymode hela kvällen.
Måste säga att det tar emot att sitta och blogga nu när jag mår som jag gör så säger tack för en awesome kväll igår men nu är det jag som kryper under täcket.
Jag har tur som har världens bästa pojkvän som har varit och handlat åt mej 2 ggr idag.
Lov3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar