Portal

Blogg Topplista

måndag 25 mars 2013

Hur är det mellan er nu?

Jag har fått mail och många frågor om hur det är mellan mej och Johan nu så jag tänkte att jag skulle ta det.
 
Vi har rätt nyligen kunnat börja umgås som vänner.
Han är här och träffar Theo mellan jämna mellanrum och det är det som är det viktigaste.
Känslomässigt så är han fortfarande killen jag vill leva med,
medans för han är allting bara upp och ner just nu så han vill bara ha tid till att hitta sig själv.
Han har även sagt att han inte vill att jag ska vänta på honom för att han vill inte ge mej några förhoppningar om nånting.
Jag går inte i väntans tider utan tar dagarna som dom kommer och skulle jag bli kär på nytt så tar jag det då, annars vill jag bara va själv och tänker därför inte släcka hoppet.
 
Ingen vet vad framtiden bringar.
Hur som helst så gav han mej den finaste som finns!
 
Theo 2 månader.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar