Portal

Blogg Topplista

måndag 4 mars 2013

Långfirande

Inget blogginlägg igår..
Somnade i sminket efter lördagens partaj så jag kände knappt igen filuren i spegeln nästa dag.
Klumpiga ögonfransar som stod åt alla håll, rufsigt hår, och bara snuskigt bakis.
Det är priset för en rolig kväll.
Det känns som jag fyllt år i en hel vecka det blev ett långt firande av mycket folk och tack för alla presenter.
Pengarna som jag fick av släkten har jag till och med lyckas lägga undan så jag och Theo har någonstans att ta av om det skulle bli knapert.
Min älsklingsparfym som jag inte alls förväntat mej hade Carolina varit och köpt åt mej, tårarna bara sprutade när jag såg vad det var hon hade köpt.
Jag är bara så tacksam för att jag har världens bästa familj och vänner runt omkring mej!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar