Portal

Blogg Topplista

lördag 23 mars 2013

LuddeLove

Kickar igång loppis-lördagen på minuten med grejer att kolla på i noliahallen.
Inte alls farligt för plånkan.
Det blir en mys-lördag då jag ska omringa mitt lilla hjärta med personer som älskar honom.
Middag hos mamii&Matte där det vankas kött med något gott till enligt mina önskemål.
Höjdpunkten på hela kvällen är våran älskade och oerhört saknade Ludde som ska spendera helgen på haga så vi alla får träffa honom.
Så sjukt att man kan sakna nån så mycket!
Vill bara ha tillbaka honom i min famn igen men jag vet att han har det bättre där han är så det gäller att inte tänka själviskt.
Hoppet om att ta hand om honom när Johan skaffat en lägenhet och fått ordning på sitt liv är stort!
Theo&Ludde


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar