Portal

Blogg Topplista

söndag 28 april 2013

Chansen finns

Kalas för våran sötnos Elina idag!
Många runt mej som fyller år den här tiden på året, kul! :)
Jag som hade tagit på mej en jätte söt topp idag men det var ju inte lönt eftersom den åkte i tvätten direkt efter att jag hade matat Theo.

Jag och Johan har fått tillbaka en enorm glädje tillsammans och därför umgås vi nu titt som tätt.
Att skratta tillsammans är viktigt och jag tror vi tappade det nånstans när det var som mest med sjukhustiden.
Man har varit så fokuserad på att Theo ska bli frisk och må bra så allt annat skjöt man åt sidan vilket är lätt att man gör.
Kärleken har alltid funnits där för mej men vad hjälper det när jag varit dålig på visa det.
Nu är vi där vi är, dejtar och känner hur det känns :)
 
 

2 kommentarer:

  1. Härligt. :) Hoppas ni kan hitta tillbaka till varandra.
    Dock tycker jag du inte ska ge han hela valet. Du är så fin och värd det bästa. Så även han har mycket att visa.
    Kanske även du borde testa vara lite singel på riktigt ett tag och se vad som mer erbjuds.?
    Önskar all lycka. :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :)
    Jag vet att Johan är den jag vill vara med och funkar inte det så har jag inget annat val men visst är det som du säger, båda har vi mycket att visa och jag tassar inte på tå för nån :)

    SvaraRadera